Přeposlat Honda VFR 800 V-Tec (2007)

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Honda VFR 800 V-Tec (2007)

Honda VFR 800 V-Tec (2007)

(37)

hodnotit

Honda VFR 800 je po designové stránce hodně povedená sportovně-turistická motorka. Dvojice šikmých světlometů, integrované čiré blinkry ve velké kapotáži, letmo uložené zadní kolo, výfuky pod sedlem. To vše dělá z VFR elegantního společníka. Sportovní stránku podtrhuje řadový čtyřválec s výkonem 109 koní s proměnlivým časováním ventilů, které vylepšilo reakci motoru v nízkých a středních otáčkách. Turistické sklony podporuje velké, pohodlné sedlo, vysoký čelní plexi štít a za příplatek nabízené kufry s kapacitou 115 litrů. VFR si můžete pořídit i se systémem ABS. Pro rok 2007 bylo pozměněno variabilní časování ventilů, druhá sada se připojuje v nižších otáčkách.

více

Výrobce:

Honda

Kategorie:

Silniční, Do 1000 ccm

Řada / podřada:

VFR

Články  |  Diskuze  |  Inzerce

 

Základní údaje Honda VFR 800 V-Tec (2007)

Srovnání s jinými motocykly

V katalogu 2972 motocyklů

1.
2.
3.

Našli jste špatné nebo chybějící údaje? Napište nám!

Základní vlastnosti Honda VFR 800 V-Tec (2007)
Typ Silniční, Do 1000 ccm
Uvedení na trh 2007
Datum výroby -
Vyráběn v letech 2007 -
Hmotnost provozní 244 (s ABS 249) kg
Odpružení kol vpředu (zdvih) 43 x 120 mm
Odpružení kol vzadu (zdvih) 120 mm
Úhel hlavy řízení 25,5 stupňů
Výška sedla 805 mm
Stopa 95 mm
Rozvor 1440 mm
Typ rámu dvojitý páteřový
Materiál rámu hliníková slitina
Cena -
Motor, výkon Honda VFR 800 V-Tec (2007)
Druh motoru vidlicový (válce do V)
Takt motoru čtyřdobý
Chlazení kapalinou
Sekundární převod řetěz
Rozvod DOHC
Příprava směsi vstřikování
Emise Euro 3
Spuštění motoru elektrický spouštěč
Počet rychl. stupňů (man.) 6
Počet rychl. stupňů (aut.) -
Vrtání 72 mm
Zdvih 48 mm
Kompresní poměr 11.6 :1
Zdvihový objem 782 ccm
Počet válců 4
Počet ventilů 16
Točivý moment 80 Nm
Točivý moment 8750 ot/min
Výkon 80 kW
Výkon 109 koní
Výkon 10500 ot/min
Maximální rychlost 225 km/h
Zrychlení z 0 na 100 km/h 3,7 s
Pohonné hmoty Honda VFR 800 V-Tec (2007)
Druh paliva Natural 95
Objem nádrže 22 l
Z toho rezerva -
Spotřeba 6 - 7 l na 100km
Sériový rozměr pneu Honda VFR 800 V-Tec (2007)
Přední pneumatika 120/70 17
Zadní pneumatika 180/55 17
Brzdy Honda VFR 800 V-Tec (2007)
Přední brzdy dvojité kotoučové
Zadní brzdy kotoučové
Průměr kot. brzd - přední 296 mm
Průměr kot. brzd - zadní 256 mm
Další vlastnosti Honda VFR 800 V-Tec (2007)
Čištění škodlivin ve výfukových plynech řízený katalytický systém
Ostatní výbava ABS na objednávku
Vlastnosti, sledované převážně u skútrů Honda VFR 800 V-Tec (2007)
Akumulátor 12 V
Kapacita akumulátoru 10 Ah
Standardní výbava boční stojánek, ukazatel stavu paliva, denní počítadlo km, hodiny

Našli jste špatné nebo chybějící údaje? Napište nám!

Sháníte tento nebo podobný model? DOPORUČUJEME:

 

Hodnocení Honda VFR 800 V-Tec (2007)

Hodnocení motorek Honda VFR 800 V-Tec (2007)

Celkem

hlasů: 37

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Nahlašte chybějící vlastnost

Chybí Vám u tohoto modelu vlastnost, kterou disponuje? Napište nám o ní. Děkujeme.

 

Diskuze Honda VFR 800 V-Tec (2007)

Diskuse ke VFR 800 V-Tec (2007)


počet příspěvků: 0

 

Napište recenzi

Tvořte s námi obsah tohoto webu a staňte se redaktorem! Zašlete nám Vámi napsanou recenzi/článek, který Vám po zkontrolování uveřejníme. Nejlepší přispěvatele zařadíme do ravidelného slosování o vstupenky do Aquapalace Praha!

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.